iets overDRUK
Een gids voor niet-grafische bedrijven die grafische producten maken.
Met dit boekje wil Karel bedrijven die niet tot de grafische sector behoren en zelf grafische eindproducten maken, informeren over een aantal mogelijkheden om hun huidige printoplossing nog beter te benutten. Alsook kan deze informatie je helpen bij de keuze van een nieuwe printoplossing.
Digitaal drukken is een technologie die gebruikt wordt om grafische eindproducten te creëren, welke tot voor kort enkel in drukkerijen werden gemaakt.
Het is een logische evolutie dat bedrijven “in eigen beheer”
printen omdat digitaal printen toegankelijker is dan drukken met een drukpers. Het is ook zo dat bijvoorbeeld marketingmedewerkers en assistenten op heel korte tijd, denk hierbij aan één dag, opgeleid kunnen worden om grafische eindproducten te creëren. Weliswaar mits het in acht nemen van een aantal voorbereidingen.
Het is dankzij de verhoogde vereenvoudiging van het printproces dat bedrijven, die niet tot de grafische sector behoren, vandaag het initiatief nemen om zelf “in huis” te printen.
Je kan stellen dat, op heden, zowat iedereen in staat is om een grafische PDF correct af te drukken op een degelijke printer én met eenvoudige afwerkingsapparatuur een mooi eindresultaat kan realiseren.
Het is mijn persoonlijke overtuiging dat -echt wel- iedereen, binnen enkele minuten een grafisch eindproduct kan printen. Dit vergt wat voorbereiding en begeleiding van een expert, dat wel. Graag ga ik deze uitdaging aan. Dit boekje zet je alvast op weg.
Vraag hier jouw exemplaar aan
Een gids voor de uitvaartsector
Karel Verstraete kan bogen op een jarenlange carrière en ervaring in de grafische sector. Dit evenzeer als grafisch specialist, zaakvoerder en als coach-mentor bij de begeleiding van zowel grafische als niet-grafische bedrijven.
Karel kan, als geen ander, complexe grafische materie vertalen naar eenvoudig begrijpbare taal. Hierdoor slaagt hij erin om mensen -en al zeker diegenen die geen grafische achtergrond hebben- de mogelijkheid te geven om het maximum uit hun investering te halen.
In deze publicatie voor de uitvaartzorgbedrijven heeft Karel heel wat «do’s and don’ts» omtrent digitaal printen gebundeld tot een makkelijk leesbaar én begrijpbaar geheel.
Dit boekje is alvast de perfecte aanzet om net dat laatste restje terughoudendheid weg te nemen.
Vraag jouw gids “iets overDRUK voor de uitvaartsector” aan.